​Dorëzohet Iniesta, ja çka thotë për Italinë

​Dorëzohet Iniesta, ja çka thotë për Italinë
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhDuHqONT6johdZFn3rqhXy9Fo0HPc5R9s2dm5VEkE9azkC9nQ5Rq-xuABPXqoSMcUJKHxmVxaynu62UQ_95XqLZ19TVr10IRr5RITSoExqNXrVMNkLLYW5T9cRa9wTzjOsP9Jt98uYk1Bn/s72-c/iniesta_1467052101-5577850.JPG

Andres Iniesta e ka pranuar se Italia ishte skuadër më e mirë

Ylli i kombëtares spanjoll, Andres Iniesta e ka pranuar se janë të zhgënjyer, por po ashtu edhe se Italia ka qenë skuadër më e mirë.
Ai tha se në pjesën e dytë kanë luajtur më mirë, por q nuk ishte e mjaftueshme.

“Ne duhet të pranojmë se jemi të dëshpëruar. Ata ishin më efektiv se ne në momentet vendimtare. Në pjesën e dytë luajtëm më mirë, por nuk ishte e mjaftueshme”, tha Iniesta pas ndeshjes. /Express/

Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger