Katër fitoret më të thella në La Liga kanë një të përbashkët

Katër fitoret më të thella në La Liga kanë një të përbashkët
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3-3tR8-yM4AeFhN2cexumCNs7ryt-WMemzpBCe2y3gceZ6TYHmx3M2bgsxmq1cYy4aOQiuPgu4MmjGOmUomuw0eiyLidN_xGIPO_wS-gtE68cCGhxbmWLbULiUCJ4Y1GA3FEd9C6LoRUv/s72-c/LuisSuarezRCDeportivoLaCorunavFCBarcelonazM_8ffW5hrWx-780x439.jpg

Barcelona ka fituar ndaj Deportivos me rezultat 0-8.
Fitorja e sotme e Barcës ishte një nga më të thellat në historinë e La Ligas.
Barcelona është autore e katër fitoreve më të thella në kampionatin spanjoll, ndërsa më poshtë keni ekipet të cilat Barca i ka poshtëruar gjatë historisë. /Telegrafi/
  • 2016: Deportivo 0-8 Barcelona

  • 2015: Cordoba 0-8 Barcelona

  • 2010: Almeria 0-8 Barcelona

  • 1959: Las Palmas 0-8 Barcelona

Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger