Thiago: Messi – Ronaldo, ky është më i miri

Thiago: Messi – Ronaldo, ky është më i miri
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbblewimIi6wqjEmqVwli70VWIbdl9S2U6WBT4a_aRUDNpI5Sy-pnHesnFgushseE3YORyEgNs5Bcxv2g10ySdxPFg8T-0pehB-3rGFXjqzB6znj1oH-_RkWYQONHpDikn5Bw_oopiDxP8/s72-c/alcantara-bayern-650x358.png

Mesfushori i Bayernit, Thiago Alcantara, ka thënë se Lionel Messi është futbollist më i mirë se sa Cristiano Ronaldo.

“Messi është mbi të gjithë lojtarët e tjerë. Të gjithë mund ta kenë një vit të suksesshëm dhe një më pak të suksesshëm, por besoj se Messi është shumë më i mirë se sa Cristiano Ronaldo”, deklaroi Alcantara.Ai ndër të tjera ka shtuar se Neymar mund ta fitojë Topin e Artë në vitet në vazhdim.

“Ronaldo gjihashtu e ka fituar Topin e Artë. Aty është gjithashtu edhe Neymar dhe besoj se në vitet e ardhshme mund ta fitojë atë, është në nivel të lartë dhe i përgatitur”, shtoi mesfushori spanjoll.

Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger