Suarez: Ja çfarë mendova kur erdha në Barcelonë

Suarez: Ja çfarë mendova kur erdha në Barcelonë
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_6a9XEgw5tPILOOI_YcvSim0W368DyZBxtTW3rrObAyspi4W9O5znfmjzzxb1hYLEe0gqGdkt9avfs-BE4yYMe2IWyfzb3XY8tyFa2YUuAHwJXH-CW_VjWJtNDehghQRUpmQF7dBmcQjK/s72-c/000bfa1c-1200-650x358.jpg


Luis Suarez në fillim mendonte se nuk është i aftë për të luajtur te Barcelona dhe kjo deklaratë është konsideruar nga "Mundo Deportivo" si e "pabesueshme". 

Këtë deklaratë shpërthyese ai e tha për “Onze Helden”, duke folur tutje edhe për marrëdhëniet me Lionel Messin dhe Neymarin.

“Fillimisht mendova se nuk kam cilësi të mjaftueshme për të luajtur te Barcelona”, deklaroi fillimisht Suarez, përcjellë “Lajmi.net”.

“Gjithçka po shkon për mrekulli. Mes meje, Leos dhe Neymarit nuk ka xhelozi. Nuk ka rëndësi kush shënon. Qëllimi ynë është që të fitojmë sa më shumë tituj”, shtoi Suarez.

“Vërtetë më pëlqen Barcelona, sepse këtu kam një vlerësim të veçantë. Njerëzit janë shumë të respektuashëm dhe kështu, unë e Sofia (gruaja e Suarez), dëshirojmë të jetojmë këtu”, përfundoi ai.

Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger