Pique: Më pëlqen ta sulmoj Realin

Pique: Më pëlqen ta sulmoj Realin
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgu-cD-tf86S7iTpLicIYf3C95D8FwPAYDyY9s0S-gtaNCRVdt38BX_sYMT0A1sH3T0J5mcrcVAnlUsJhhEVp4IbKoYcAKkyZKKvmgqvqt0YeOyZ3jtwZH0JO4MERGj12kN37xr1lHXq-SP/s72-c/1-88-650x358.jpg

Qendërmbrojtësi i Barcelonës, Gerard Pique ka thënë se i pëlqen të ndezë rivalitetin me Real Madridin.Reprezentuesi spanjoll shpeshherë ka krijuar tension mes skuadrave përfshirë rastin kur ngacmoi Cristiano Ronaldon gjatë edicionit 2014-15.Ish mbrojtësi i Manchester Unitedit po ashtu bëri shaka me përjashtimin e Real Madridit nga Copa del Rey gjatë këtij sezoni, që solli një ballafaqim me bashkëkombësin e tij, Alvaro Arbeloa.Por, Pique beson se rivaliteti mes skuadrave është ai që i shndërron në më të mirat në botë.“Jam i qartë në mënyrën time se si sillem”, deklaroi Pique gjatë një interviste për magazinën “GQ”, përcjell “Lajmi.net”.“Rivaliteti Barcelona – Real Madrid është ajo që gjithmonë na ka bërë më të mëdhenj. Me kalimin e kohës më pëlqen të ndezi rivalitetin”, theksoi ai.




Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger