Modestia e Enrique: Jam trajner, jo magjistar...

Modestia e Enrique: Jam trajner, jo magjistar...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGjwhojmuWwAgczWbGAi3bEKlZ_g3dFwWo546ALhZdw21dcE11AafglijeQo_HSGVWouAjFWgLbXt89SGw5OfzLdqFmcU8IJZBnGTKsFUuSRg6E-Ar_AEgEYl6JifS0oZnP29TFWYg4k13/s72-c/auto_enrique1457220609.jpg

Trajneri aktual i Barcelonës, Luis Enrique, e ka pranuar se në skuadër ka një grup lojtarësh fantastik dhe e ka pranuar poashtu që është shumë lehtë të punohet me ta, pasi ai është duke luajtur vetëm rolin e trajnerit dhe aspak atë të magjistarit.

"Futbollistët e Barcelones janë inteligjentë, golat do të vijnë vetë, ashtu si titulli i golashënuesit, nëse fiton ekipi dhe ata japin 100%. Ky është futbolli, i mrekullueshëm, jo në çdo ndeshje fiton dhe shënon ai që ka luajtur më mirë dhe unë si trajner më duhet vetëm ta kryej rolin e trajnerit dhe jo atë të magjistarit", deklaroi Enrique për mediat spanjolle. 

Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger