Messi: Barca më shumë se MSN

Messi: Barca më shumë se MSN
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEic3xLeNLrMQOJTbDN6Oyxs4mh_BWQ6nJnKXDufKuUI1LzGG0rprLV0I8J_0XFZgP1GlhFZWI_EUdYh2T8Y66P6OVKRcUszTv43EOSOlZE74MZEnEQmjmm570dnpqv0zHxhNpgqt-o-6lYu/s72-c/ronaldo-neymari-pasardh-euml-s-i-messit_hd-780x439.jpg

Lionel Messi insiston se Barcelona është më shumë se sa treshja e famshme sulmuese, MSN.
Argjentinasi ka folur në një ngjarje të një sponsori, se skuadra e Barcës është e fortë dhe e unifikuar dhe nuk ndjen se sulmuesit janë gjithçka.
“Barca nuk varet nga të tre ne. Është një skuadër e thellë dhe ka më shumë se tri lojtarë”.
“Lojtarët tanë janë impresivë dhe nuk varen nga tri sulmues. Ne po tentojmë qët ë sjellim më të mirën e ekipit në fazën ofensive dhe defensive, por nuk besoj se ekipi varet nga ne”.
“Çelësi është marrëdhënia e mirë që nuk ekziston vetëm mes treshes, por edhe në zhveshtore”, deklaroi Messi. /Telegrafi/

Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger