Ja pse Barcelona e ka stafin mjekësor më të mirin në botë

Ja pse Barcelona e ka stafin mjekësor më të mirin në botë
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxYh_ZXQshZlnyocxXKOo-Au1g81PNyKSHlpRSI_I2IFXPwo-bQ7oRPnTvX1ISr9QQbpCBK9sz57Xhw2AkGBJo57cVqamaKv0dnIpPSD7ElclKXVsdAt6ZkiY0PNqGrBEn_8GwW3bIqwVF/s72-c/messi-650x358.jpg

Vazhdojnë hulumtimet e mediave spanjolle për të gjetur sekretin e këtij suksesi të jashtëzakonshëm të Barcelonës.


Në fakt, forma shumë e mirë e futbollistëve lidhet domosdoshmërish me nivelin fizik që ata e posedojnë.

Sipas “El Confidencial”, stafi mjekësor i Barcelonës përdorë fjalën e fundit të teknologjisë për të trajnuar futbollistët.

Suksesi i përgjithshëm vjen pasi që çdo futbollistë, dy apo tri herë në javë, e mbanë një seancë me aparaturat mjeksore, e cila e largon ngarkesën e tepërt te lojtarët, përcjellë “Lajmi.net”.

Një trajnim i tillë zgjatë zakonisht për më shumë se 20 apo 25 minuta dhe bëhet nën mbikqyrjen e një fizioterapisti.

Kjo i ka dhënë frytet deri më tani, sidomos kur shohim se si “fluturojnë” katalunasit nëpër fushë, ani pse deri më tani në këtë sezon kanë zhvilluar në total 47 ndeshje.


Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger