Suarez: Ky lojtar më bindi ta zgjedhja Barcelonën

Suarez: Ky lojtar më bindi ta zgjedhja Barcelonën
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUgUETwMBwEAaT1ubPPG69W4Uwx1fTOTz1vWeUuW7PCfUZhyPdW0GY4esTvKCp1oELhlY9xKvcj5ErwWpyCaU-qY2Tf3A4Iae0FTAAsUwsiLC1Hj3XBcNMRC4HaJaEWwov9ZiW3fsRvgiN/s72-c/LS-634x358.jpg


Luis Suarez ka thënë se Steven Gerrard ka ndikuar që ai ta zgjedhë Barcelonën para Arsenalit.

Luis Suarez ka mundur të jetë në formacionin e Arsenalit kundër Barcelonës të martën, nëse gjërat do të shkonin më ndryshe.
Sulmuesi uruguajan ka treguar se Steven Gerrard kishte ndikuar që ai ta zgjedhte Barcelonën para Arsenalit, përcjell Lajmi.net nga Daily Mail.
Gunners kishin bërë ofertë prej 40 milionë funtesh për të në vitin 2013, mirëpo ai kishte qëndruar në Liverpool, për t’ju bashkuar Barcelonës një vit më vonë.
“Interesimi i Arsenalit për mua ishte publik, nuk besoj që ka ndonjë fshehtësi. E pata një bisedë private me Stevien në stërvitje dhe ai më tha që të qëndroja në Liverpool edhe për një sezonë dhe ta prisja Barcelonën”, u shpreh Suarez.

Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger