La Liga shpall më të mirin e janarit

La Liga shpall më të mirin e janarit
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEii-4PKQyIxJCn4XG4MaLRaRXoZiLBUzn71GG1XOt1Vfrf78me9Oc4BUhc-S8BmRaT9cvJdXmwcT7F1pmAoNKDk97uEhXl7lfWA3AeaSk84MrH6fUJ034yiCVEMPwVmOC8D7O10zp5Njg0Z/s72-c/1785019-37697678-1600-900-5-640x358.jpg


Lionel Messi është shpallur futbollisti më i mirë i janarit në La Ligë.

Sulmuesi i Barcelonës, Lionel Messi është shpallur futbollisti më i mirë i janarit në La Ligë.


Reprezentuesi argjentinas realizoi gjashtë gola në gjashtë ballafaqime të ligës, përfshirë het-trik kundër Granadas dhe gola ndaj Athletic Bilbao, Malaga dhe Atletico Madrid, përcjell “Lajmi.net”.


Ai ka realizuar 12 gola gjatë këtij sezoni në La Ligë. Messi është vetëm futbollisti i dytë i Barcelonës që është shpallur futbollist i muajit, deri më tani gjatë këtij sezoni.




Neymar u shpall më i miri në nëntor.

Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger