Gara për Këpucën e Artë, më e nxehtë se kurrë më parë (FOTO)

Gara për Këpucën e Artë, më e nxehtë se kurrë më parë (FOTO)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBXTD-Exu7-UW6CqMxEf8l3rv5XsvPQCp-_KLDEXmv_xI5SqNyYJ8KMt3KousKmSJOuJr6jBoLUNLCeIolk-7SgpJFQDm9OxhTaJ0FhmK2rXxMosIWTWIYfGuyW2J6yABacL2Bcpoh_jk_/s72-c/12745831_479956588795794_7064692830381657904_n.png



Gara për golashënuesin më të mirë në Evropë është më e nxehtë se kurrë më parë.

Luis Suarez i është afruar në vetëm një gol Gonzalo Higuainit, në garën për golashënuesin më të mirë në Evropë.


Me hat-trickun ndaj Celtas, uruguajani ka arritur në kuotën e 23 golave, një më pak se Higuain që dështoi të shënonte në derbin ndaj Juventusit, përcjell Lajmi.net.


Po aq gola sa Suarez ka edhe Jonas Gonçalves i Benficas, mirëpo numri më i vogël i ndeshjeve në Portugali, i jep atij pak gjasa për ta fituar këtë çmim.



Në vendin e katërt dhe të pestë ndodhen Ronaldo dhe Lewandowski me nga 21 gola


Related product you might see:

Share this product :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Super Barcelona - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger